4 Sep 2015

TAMBAH SUSU BADAN DAN KEMBALI LANGSING DENGAN ESP SHAKLEE


TAMBAH SUSU BADAN DAN KEMBALI LANGSING DENGAN ESP SHAKLEE.

Hai, Selamat malam semua.Rasanya semua tau dah kan bulan September 2015 adalah bulan ESP. Iaitu Promosi ESP beli 6 percuma 1. Beli 2 diskaun 5%. Eh untung sangat la. Kalau beli dan daftar ahli free vitalea lagi.Ohsem sangat ni. Hari ni 4hb, dah dekat 10 tong terjual. Ramai yang bijak ambil peluang ini. Kenapa ramai yang suka ESP ni? Jom tengok antara TESTIMONI ESP SHAKLEE.




Ok. Testimoni atas ni adalah customer wani sendiri. Mula-mula beli untuk "try" katanya, bila dah rasa kesan yang baik terus masuk ahli. Ada orang fobia nak masuk ahli takut kena suruh jual. Hehe. Sebenarnya daftar ahli anda dapat beli semuaaaaa produk shaklee dengan harga ahli. Tiada paksaan pon kalau tak nak jual. Kalau yang nak jual wani akan bimbing ke jalan yang benar. Haha. Ok sambung balik cerita, dia dapat berat dia balik lepas bersalin. Muka dia pon bersih je. Apa yang wani puji kat dia, dia sangat konsisten ambil ESP ni. Atleast sehari 1 scoop. Rasa dia dah amalkan ESP 3-4botol gak. Patut muka dah licin. hehe. Now dia amik esp tapi selang-selang, sebab tak tahan bengkak susu.. kikiki. Seronok rasanya menambah nilai kesihatan yang lebih baik.


WANIZ SIMPLE SHOP


Testimoni kedua, dari customer kini menjadi ahli berdaftar untuk makan sendiri. Sama kes dengan yang atas. Hehe. Ini kes kurang susu badan, ambil esp kemudian tambah alfalfa. Hasilnya memang lencun baju susu asyik keluar je.Allah nampak niat akak ni nak menyusukan anak. Dia berusaha juga walaupon dia jenis tak banyak susu. Shaklee sebagai asbab je kan. Allah jua mengizinkan rezeki susu untuk anak.

Manfaat ESP:

1. Awet Muda - Asid amino penting dalam membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, gland dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

Apa itu Asid Amino?

- Protin terdiri daripada lebih 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protin yang berbeza mengikut kepada keperluan protin dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia.

- Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ini dikenali sebagai asid-amino tak perlu. Manakala asid amino yang tidak boleh dihasilkan oleh manusia dan harus diperolehi dari sumber pemakanan dikenali sebagai asid-amino perlu. ESP Shaklee menyediakan kesemua asid-amino perlu tersebut.



2. Baik untuk hormon - Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones, fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolesterol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.

3. Baik untuk prostat - Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

4. Kulit yang cantik - Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepat penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.

5. Pembekal tenaga - Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun-baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan.

6. Membaiki pigmentasi - Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur, membaiki masalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.

7. Membaiki memori - Meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.




Jika anda ingin dapatkan produk Shaklee dengan lebih penjimatan, wani syorkan anda mendaftar keahlian RM75 dan nikmati pelbagai manfaat sebagai ahli. Hubungi wani untuk keterangan lanjut.Jika anda berada sekitar Puchong Selangor, boleh dapatkan produk Shaklee byhand/ COD. Untuk yang luar kawasan jangan risau, wani boleh pos ke seluruh Malaysia.

~SHAKLEE MEMIKAT HATI~

Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian boleh PM inbox wani

Sms/whatsapp: 019-2833710
Instagram: waniz_simple_shop
Facebook: Noor Malawani
Fanpage: WANIZ SIMPLE SHOP
Email: wanizvitamin@gmail.com
Shaklee Id: 929525

Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan

No comments:

Post a Comment

~DISCLAIMER~

Info yang terdapat di dalam blog ini bukanlah idea asal saya. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pelanggan yang sudah menggunakan Shaklee dan sebagainya.


Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan.