10 Apr 2015

BESDAY BOY MAK





Hari ni 10 April 2015. 2 tahun lepas mak tengah sakit-sakit nak bersalinkan anak bujang mak ni. Allah rindunya saat-saat tu. Tiap kali teringat mak jadi sebak. Allah permudahkan urusan bersalin. Induce subuh.. Sakit Contraction..Sebelom kul 7 petang mak dah selamat melahirkan. Teran pon 3-4kali je dah keluar. Alhamdulillah. Terasa riuk rentak gerak tubuh baby keluar pertama kalinya melihat dunia. Diletakkan ke dada mak. Allah.. sebak.. Tempat paling aman adalah pelukan ibumu..

Bersyukur mak diizinkan untuk merasa pengalaman manis ni. 10kali pon mak sanggup lalui lagi. . Sayangnya mak kat anak-anak mak lebih dari diri mak sendiri. Tiada kata yang mak mampu luahkan..Semoga kelak kau akan berjasa pada agamamu nak.. Selamat Hari Lahir yang ke 2 sayang.. Semoga Allah pelihara anak-anak serta keturunanku. Amin..


  



                              LAILA AZ ZAHRA & ISKANDAR

VITAMIN UNTUK RESDUNG , PERAPAT , KEPUTIHAN , ALERGI , TAMBAH SUSU BADAN DAN LAIN-LAIN LAGI.

Hai. Assalammualaikum. Selamat Sejahtera semua. Anda ada masalah seperti tajuk diatas? Jom baca sedikit Kelebihan Alfalfa Shaklee.



alfalfa shaklee


manfaat utama alfalfa shaklee



Ini antara TESTIMONI ALFALFA :












 Banyakkan testimoni. Alfalfa pelbagai fungsi. Keputihan , Milkbooster , Alergi , Perapat, Masalah period , Pelawasan , Resdung , Sakit urat. Haih banyak la.. Rugi tak try. Botol kecik ada 330biji.. Botol besar ada 700biji.. Anda masih berfikir mana yang bersesuaian? Meh pm wani.. Whatsapp pon bole bah.. hehe

Jika anda ingin dapatkan produk Shaklee dengan lebih penjimatan, wani syorkan anda mendaftar keahlian RM75 dan nikmati pelbagai manfaat sebagai ahli. Hubungi wani untuk keterangan lanjut.Jika anda berada sekitar Puchong Selangor, boleh dapatkan produk Shaklee byhand/ COD. Untuk yang luar kawasan jangan risau, wani boleh pos ke seluruh Malaysia.

~SHAKLEE MEMIKAT HATI~

Untuk sebarang pertanyaan dan pembelian boleh PM inbox wani

Sms/whatsapp: 019-2833710
Instagram: waniz_simple_shop
Facebook: Noor Malawani
Fanpage: WANIZ SIMPLE SHOP
Email: wanizvitamin@gmail.com
Shaklee Id: 929525

Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan 

~DISCLAIMER~

Info yang terdapat di dalam blog ini bukanlah idea asal saya. Info-info ini didapati melalui pembacaan buku, majalah kesihatan, sumber internet, testimoni-testimoni pelanggan yang sudah menggunakan Shaklee dan sebagainya.


Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. Anda digalakkan mendapat nasihat pakar perubatan yang berkaitan.